Par 190% pieaug pieprasījums pēc “Laimas” ekskluzīvās produkcijas

09.04.2018

Šī gada pirmajos trīs mēnešos par 190% pieaudzis pieprasījums pēc Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” ekskluzīvās produkcijas, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Papildus tam šogad pieaudzis arī šī segmenta eksporta apjoms – kopumā par 48% salīdzinājumā ar 2017. gada pirmajiem trīs mēnešiem. Lielākais pieaugums vērojams tieši Lietuvas un Slovākijas eksporta tirgos.

Šī gada pirmajos trīs mēnešos par 190% pieaudzis pieprasījums pēc Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” ekskluzīvās produkcijas, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Papildus tam šogad pieaudzis arī šī segmenta eksporta apjoms – kopumā par 48% salīdzinājumā ar 2017. gada pirmajiem trīs mēnešiem. Lielākais pieaugums vērojams tieši Lietuvas un Slovākijas eksporta tirgos.

Pārdošanas apjoma pieaugumu gan lokālajos, gan eksporta tirgos izdevies sasniegt, pateicoties “Laima Exclusive” līnijas attīstībai. “Laima Exclusive” zīmols apvieno produktu sortimentu, ko ar rokām gatavojuši “Laimas” pieredzējušākie meistari. Šobrīd “Laima Exclusive” produkcijas īpatsvars šokolādes grupas produktu portfelī ir vairāk nekā 4%.

Pieaugot pieprasījumam pēc augstas kvalitātes un ekskluzīviem šokolādes produktiem, pēdējos gados esam investējuši gan ražošanas procesu attīstīšanā, gan produktu izstrādē, lai piedāvātu inovatīvus un pircējiem interesantus ekskluzīvā segmenta produktus, kas gatavoti no unikālās “Laimas” šokolādes,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šogad zīmola “Laima” sortiments papildināts ar jaunumiem, uzsākot neierastu un jaunu produktu ražošanu ekskluzīvajā segmentā. “Laima Exclusive” produktu līnija ir pašapliecinājums un apstiprinājums tam, ka esam īsti šokolādes meistari un spējam radīt šokolādes šedevrus augstākajā līmenī. Ekskluzīvie šokolādes produkti ir mūsu lepnums un vizītkarte. Pasaules saldumu tirgū roku darbs ir ekskluzivitātes mēraukla, tādēļ ar “Laima Exclusive” produktu līniju mēs varam nodemonstrēt gan savas prasmes, kas balstītas pieredzē radīt īstu šokolādi, gan spēju ražot jaunus un inovatīvus produktus,” papildina Lineta Mikša.

“Laima Exclusive” produktu segmentā šobrīd pieejamas “Laimas” meistaru radītās šokolādes tāfelītes no baltās, piena un tumšās šokolādes ar dažādiem pildījumiem un piedevām, konfekšu izlases, tostarp ar marcipānu un Rīgas Melno balzamu, kā arī viens no izsmalcinātākajiem jaunumiem ir chocoroons – šokolādes plāksnītes ar augļu un riekstu pildījumiem.