“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investē 1,5 miljonus eiro piena šokolādes ražošanā un iepazīstina ar jaunu produktu līniju “Tagad”

11.03.2016

Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” arEiropas Reģionālā attīstības fonda atbalstu ir veicis uzlabojumus Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā un procesos. Ieguldot 1,5 miljonus eiro, uzņēmums iegādājies jaunākās paaudzes iekārtas, kas paredzētas vienīgi piena šokolādes ražošanai, un tās sniedz iespēju radīt vēl nebijušu, izteikti maigu piena šokolādes struktūru un garšu. Līdz ar ieguldījumiem jaunajās iekārtās “Laima” laiž klajā jaunu piena šokolādes līniju “Tagad” – šokolādes tāfelītes ar astoņām dažādām garšām. Jau tuvākajā nākotnē “Tagad” līniju ir plānots paplašināt ar citiem piena šokolādes produktiem.

Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” arEiropas Reģionālā attīstības fonda atbalstu ir veicis uzlabojumus Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā un procesos. Ieguldot 1,5 miljonus eiro, uzņēmums iegādājies jaunākās paaudzes iekārtas, kas paredzētas vienīgi piena šokolādes ražošanai, un tās sniedz iespēju radīt vēl nebijušu, izteikti maigu piena šokolādes struktūru un garšu. Līdz ar ieguldījumiem jaunajās iekārtās “Laima” laiž klajā jaunu piena šokolādes līniju “Tagad” – šokolādes tāfelītes ar astoņām dažādām garšām. Jau tuvākajā nākotnē “Tagad” līniju ir plānots paplašināt ar citiem piena šokolādes produktiem.

“Mēs regulāri pilnveidojam ražošanas tehnoloģijas un procesus, jo kvalitāte ir mūsu galvenā prioritāte. Šobrīd esam īstenojuši nozīmīgus ieguldījumus tieši piena šokolādes ražošanas procesu pilnveidē un pilnīgi jauna koncepta piena šokolāžu līnijas “Tagad” izveidē. Papildus jaunām iekārtām ir pilnveidota šokolādes receptūra. Tā ļauj ražot izteikti maigu piena šokolādi, kāda “Laimas” produktu klāstā līdz šim nav bijusi. Ar jauno produktu mēs plānojam būtiski celt “Laimas” konkurētspēju piena šokolādes kategorijā,” uzsver “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” valdes priekšsēdētājs Eriks Smits-Hansens.

“Laima” zīmola vadītāja Maija Brūkle norāda: “Jaunā “Tagad” šokolāžu līnija ir kaut kas jauns Latvijas tirgum. Augstākā piena šokolādes kvalitāte, kuru raksturo īpaši maigā struktūra apvienojumā ar drosmīgām un pārsteidzošām garšām, kuras saistās ar jautrību un dzīves baudīšanu. “Tagad” līnijā iekļautas gan klasiskākas, gan pilnīgi jaunas garšas, piemēram, sprakšķošā zemene un kraukšķīgais banāns. “Tagad” produkcija simbolizē jaunību, uzdrīkstēšanos un aicina rīkoties tagad – tvert dzīvi tagad, nevis dzīvot sapņos vai pagātnē. “Tagad” šokolādes tāfelīšu iepakojumi runā paši par sevi, izsakot iedrošinājumu ikvienam ķert mirkli. Pavisam drīz plānojam “Tagad” līniju izvērst citos piena šokolādes produktu veidos, kas iepriecinās un aizraus jaunāko paaudzi. “

Pašlaik “Tagad” līniju veido 90 g šokolādes tāfelītes ar sešām garšām – klasiskā piena šokolāde, piena šokolāde ar sprakšķošo zemeni, banānu kraukšķiem, sāļo karameli, popkornu un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī 220 g tāfelītes ar divām garšām – piena šokolāde ar rozīnēm un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī ar veseliem lazdu riekstiem. “Tagad” līnija ir pirmais lielais notikums, kas iemieso “Laimas” zīmola pārmaiņas uz jaunu, mūsdienīgāku sarunu ar šokolādes cienītājiem. “Tagad” piena šokolādes tāfelītes jau no februāra sākuma ir pieejamas visos lielākajos tirdzniecības tīklos.

Par Laima:

“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. “Laima” pērn atzīmēja 145 gadu jubileju. “Laimai” raksturīgo unikālo garšu nodrošina šokolāde, kas pagatavota no augstvērtīgām kakao pupām, izmantojot saglabātās senās prasmes un receptes, kas papildinātas ar mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām un metodēm. Pašlaik “Laima” produktu portfelī ir teju 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laima” produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš NP Foods) ir viens no vadošajiem konditorejas un uzkodu uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

Par Orkla:

Orkla ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. Orkla grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. Orkla ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 000 darbinieku.