“Laima” nemainīgi ir mīlētākais zīmols saldumu kategorijā un kopējā topā “Laima” ieņem 20. vietu kā vienīgais pārtikas zīmols starp Top 20 zīmoliem Latvijā.
“Ja ir kāds pārtikas zīmols, kas asociējas ar mīlestību, tad tā noteikti ir “Laima”. Tomēr tas nav vienīgais iemesls, kāpēc tas šogad kļuvis par nozarē mīlētāko. “Laima” novērtēta kā viens no unikālākajiem un kvalitatīvākajiem zīmoliem,” minēts Mīlētāko zīmolu topa aprakstā par pārtikas nozari žurnālā “Kapitāls”.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic “DDB Consulting” sadarbībā ar “RAIT Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.
2018. gadā mīlētāko zīmolu topa ietvaros kopumā tika apskatīti 542 zīmoli 50 dažādās kategorijās. Vairāk par mīlētāko zīmolu topu lasiet šeit.