Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investējis vairāk nekā 100 000 eiro Latvijā mīlētākā saldumu zīmola “Laima” tumšās šokolādes segmenta attīstībā, radot vienota dizaina līniju tumšās un rūgtās šokolādes produktiem, kā arī iepazīstinot ar jaunumiem.
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša: “Tumšā šokolāde ir ekskluzīvs, augstākās kvalitātes saldums, kas iepriecina ne tikai mūsu garšas kārpiņas, bet arī prātu un ķermeni. “Laima”, piešķirot tumšās šokolādes sortimentam vienotu dizainu, atspoguļo tās patieso būtību un atgādina par tumšās šokolādes augstvērtīgajām īpašībām. Vienlaikus mēs piedāvājam šokolādes cienītājiem iepazīt “Laimas” tumšo šokolādi ar divām jaunām, mūsdienīgām garšām.”
Līdz ar vienotu zīmola “Laima” tumšās un rūgtās šokolādes līnijas dizaina izveidi, jaunu vizuālo veidolu ir ieguvušas septiņas “Laimas” tumšās šokolādes sērijas tāfelītes, tajā skaitā arī 70% tumšā un 90% rūgtā šokolāde, kā arī augļi šokolādē. Papildus tam “Laima” iepazīstina ar divām jaunām tumšās šokolādes tāfelītēm – ķiršu, mandeļu un ar kafijas kraukšķiem. Tā kā Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk novērtē tumšās šokolādes pozitīvās īpašības, tumšās šokolādes līniju laika gaitā ir plānots papildināt ar jaunumiem.
Aktuālie pētījumu kompānijas TNS dati* par patērētāju paradumiem liecina, ka tumšā šokolāde Latvijā ir vairāk iecienīta vīriešu vidū (46%) nekā sieviešu (37%), kā arī ar to dažkārt našķējās arī bērni (17%). Lielākoties šokolādi cilvēki iegādājas priekš sevis (60%) un ēd mājās (71%).
*Pētījumu kompānijas TNS veiktā “Laima” zīmola izpēte, 2017. gada marts